Geen categorie

Ik stap over op mijn eigen domein!!!

Lieve lezers die mij een jaar lang hebben gevolgd. Vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn allereerste blogpost heb geschreven! Precies een jaar geleden en daarom was dit voor mij het perfecte moment om over te stappen op mijn eigen domein. Ik had het al een tijdje in mijn hoofd, maar heb het nu echt gedaan. Ik ben vanaf vandaag te vinden op…

www.nerdpraat.nl

Ik ben al mijn lezers stuk voor stuk dankbaar dat jullie mij een jaar lang hebben gevolgd! Ik ga dan ook niet zomaar naar mijn eigen domein, maar heb de hele week cadeautjes voor jullie! Neem snel een kijkje op mijn vernieuwde site en kom erachter wat je allemaal kan winnen!

 

 

Geef een reactie

