Boeken·Haul

Mijn juni Book Haul

Ik heb deze maand aardig wat boeken gekocht/binnen gekregen, maar liefst twaalf nieuwe boeken voor mijn boekenkast. Het meeste heb ik wel gekregen dus valt dat weer mee voor mijn portemonnee! Laten we maar snel beginnen.

YAlfest goodiebag + ARC

Deze is misschien een beetje misplaatst aangezien YALfest in april was. Toch heb ik deze drie boeken pas deze maand gekregen. Ik ben namelijk mijn goodiebag vergeten in de auto van Boekentijger Joelle, en we zagen elkaar pas weer voor het eerst bij de leesclub. Gelukkig zijn ze nu weer veilig thuis! In mijn goodiebag zaten De voordelen van onbeantwoorde liefde en De Glazen Troon. Daarnaast heb ik de ARC Iskari gekocht!

Recensie exemplaren

Ik heb deze maand drie recensie exemplaren aangevraagd. Aristotles & Dante ontdekken de geheimen van het universum, de recensie kun je hier vinden. Ook heb ik 13 minuten en ijs als vuur aangevraagd. De recensies komen nog. Ik ben op dit moment bezig in het spannende 13 minuten. En misschien bij de tijd dat deze post online gaat heb ik hem al uit. Daarna ga ik snel beginnen in ijs als vuur. Ik vond het eerste deel al heel leuk, dus ben benieuwd hoe het verder gaat!

Boekentijgers zomerpakket

Als je het nog niet wist, dan weet je het nu: ik ben lid van de Boekentijgers! De Boekentijgers zijn een leesclub van Best of YA en we lezen dit jaar zes van hun titels en bespreken die dan met elkaar. De laatste was over Hof van Vleugels en Verwoesting. Daarnaast promoten we de uitgeverij met alle liefde! Zo hebben wij een instagram account en een twitter account, en gaan wij nog andere toffe dingen doen dit jaar. En omdat ze zo blij met ons zijn hebben we een zomerpakket gekregen met daarin Hof van Vleugels en Verwoesting, Wreck This Journal (nu in kleur uitgegeven). En er zat ook een boek in naar eigen keuze, bij mij dus Helden van Olympus: Het Huis van Hades.

Van mijn eigen geld

Als laatste heb ik deze maand drie boeken zelf gekocht. En gek genoeg allemaal op dezelfde dag. Ik was in Leiden voor de leesclub toen we langs een boekenwinkel kwamen waar ze in de kelder boeken verkochten met 70% van de originele prijs af. Ik kocht voor maar 10 euro Half Zwart en Half Wild. Later kocht ik het laatste deel in de Gone serie in hardcover omdat mijn exemplaar kwijt ben geraakt op vakantie. Samen met Licht is mijn serie weer compleet en staat het veel mooier op de plank!

Hoeveel boeken heb jij in juni gekocht?

Een gedachte over “Mijn juni Book Haul

Geef een reactie

