Winactie

Winactie!!! – 13 minuten van Sarah Pinborough

Het is weer tijd voor een winactie! Je kunt namelijk het boek 13 minuten van Sarah Pinborough winnen. 13 minuten is een spannende psychologische thriller over een meisje dat na 13 minuten weer tot leven komt. Het klinkt echt als een spannend boek en ikzelf ben ook erg benieuwd om het te lezen. Nu krijgt dus een van jullie ook de kans om dit boek te winnen!

Deze winactie is in samenwerking met uitgeverij Best of YA

Het boek

‘Was ze maar doodgegaan.’ Ik was dertien minuten dood. Ik kan me niet meer herinneren hoe ik in het ijskoude water terechtkwam, maar dit weet ik nog wel: het was geen ongeluk en ik was niet suïcidaal. Ze zeggen dat je je vrienden dichtbij moet houden en je vijanden nog dichterbij, maar als je een tiener bent, is het moeilijk om ze uit elkaar te houden. Mijn vrienden houden van me, dat weet ik zeker. Maar dat betekent niet dat ze niet hebben geprobeerd om me te vermoorden.

Ben je nou geïnteresseerd in dit boek en lijkt het jou leuk om te winnen? Het enige wat je hoeft te doen…

  • Like mijn facebookpagina (Nerdpraat)
  • Laat onder deze post of op die van facebook achter dat je dit boek wil winnen

Wat je niet per se hoeft te doen maar wat wel heel lief is…

  • De winactie delen zodat meer mensen ervan kunnen genieten

De winactie sluit vrijdag 16 juni om 00:13 dus zorg dat je voor die tijd alles hebt gedaan om mee te doen! De winnaar wordt vlak daarna gekozen en krijgt van mij een pb op facebook.

 

45 gedachten over “Winactie!!! – 13 minuten van Sarah Pinborough

  1. Jaaaaaa!! Ik maak graag kans op het boek 13 minuten van Sarah Pinborough. Ik ben heel nieuwsgierig naar dit boek en het lijkt me dan ook een klein feestje om hiermee binnenkort op de bank te mogen kruipen…
    Ik doe heeeeel graag mee met deze spannende actie!!!

    Like

Geef een reactie

