Geen categorie

Ik ga naar Londen en ik neem mee…

IK GA NAAR LONDEN!!! Ik kan echt niet wachten op er heen te gaan voor de eerste keer. Ik wil nu al minstens vijf jaar naar Londen en eindelijk is het dan zo ver. Ik vertrek aanstaande zondag en blijf daar een aantal dagen. In die dagen ga ik de straten van Londen verkennen, naar de Harry Potter studio tour, een toerist uithangen en nog veel meer. Maar naast al het lopen en verkennen wil ik ook wel na een lange dag eventjes rustig een boek lezen. Ik heb daarom een kort lijstje gemaakt met boeken die ik meeneem naar Londen!

Gefeliciteerd, Leonard Peacock – Matthew Quick

IMG_7387 (2)

Ik ben al begonnen in dit boek dus weet ik niet 100% zeker of hij Londen gaat halen. Het zou zomaar kunnen dat ik deze nog voor zondag uitlees. Het is ook niet zo’n heel dik boekje. Ook heb ik een kaart van Londen besteld zodat ik straks niet de weg kwijt raak!

Hof van Doorns en Rozen – Sarah J Maas

IMG_7383 (2)

Deel 3, Hof van Vleugels en Verwoesting, is het volgende Boekentijger leesclub boek dus moet ik zo langzamerhand wel een beginnetje maken aan deel 1. Stiekem heb ik al een paar hoofdstukken gelezen en ik denk dat ik het wel een leuk boek ga vinden. Sarah J Maas heeft mij niet teleurgesteld met de eerste twee Throne of Glass boeken dus heb ik hoge verwachtingen voor dit boek. Zeker met de hype eromheen! Die kaartjes op de foto zijn eigenlijk een soort van OV-chipkaarten. Ik kan er mee reizen met de bus en met de metro dus dat is vet handig!

De verloren held – Rick Riordan

IMG_7388 (2)

Het wordt echt tijd dat ik verder ga in de goddelijke wereld van Riordan. Ik ben verliefd geworden op de Percy Jackson boeken, en ben daarom erg benieuwd hoe de avonturen verdergaan. Ik weet niet hoeveel tijd ik heb in Londen om te gaan lezen. Misschien ben ik na elke avond wel bekaf en wil ik meteen gaan slapen. Maar ik neem in ieder geval deze boeken mee zodat ik leesvoer heb als ik het nodig heb! Omdat ik nog nooit in Londen ben geweest weet ik ook niet echt wat nou echt de leuke plekken zijn dus laat het mij weten.

Naar welke plek in Londen moet ik sowieso toe?

 

2 gedachten over “Ik ga naar Londen en ik neem mee…

  1. Mooie boeken hoor! Tip: ga niet met de bus in Londen, alles is te bereiken met lopen of met de metro. Camden Town moet je echt zien, dat is een markt met veel fandom kraampjes! Ook moet je de Waterstones zeker niet overslaan want die is AWESOME! (dit klinkt als schaamteloze zelfpromotie maar heb twee keer blogjes geschreven over mijn dagen in Londen met allemaal nerdwinkels dus dat kan je checken doei)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

