Geen categorie

Ik leef nog! – Wat staat er allemaal op de planning?

Zoals jullie vast wel hebben gemerkt is het al een paar maandjes erg stil op mijn website. Niet omdat ik gestopt ben met bloggen, dat zeker niet. Maar omdat ik het heel erg druk had met mijn examens. Ik heb de laatste tijd ook helemaal geen boeken gelezen en vond het daarom ook lastig om te schrijven over boekgerelateerde dingen. Ik wilde ook een post schrijven over hoe GE-WEL-DIG YALfest was dit jaar maar die is ook verloren gegaan in alle drukte. Ik hoop dat jullie niet zijn afgehaakt door mijn lange pauze en nog steeds met plezier mijn blog willen lezen!

Ik heb nu maar liefst drie maanden vakantie en dat staat dus gelijk aan veel vrije tijd. Vrije tijd waarin ik kan lezen, bloggen en schrijven! Want dat is immers wat ik met plezier doe. Wel wil ik een paar positieve veranderingen maken op mijn blog. Ten eerste wil ik overstappen naar een .nl site. Ik vind dit veel mooier en het is stiekem ook wel een droom om je eigen website te hebben. Het betekent niet dat ik straks in drie tellen mijn website kan lanceren want er moet nog veel gedaan worden om alles perfect te maken. Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte! Ook heb ik een paar rubrieken bedacht waardoor ik vaker ga plaatsen in de week.

tumblr_ls1meqYsgp1qhgzjro1_400

Mijn eerste rubriek heet Wachten op Woensdag. Hierin bespreek ik twee boeken en één film waarop ik niet kan wachten! Ik heb altijd dat ik een  boek zo graag wil maar dan komt die nog lang niet uit. Dit idee is echter niet helemaal origineel want ik heb het voorbij zien komen op een Engelse boekenblog. Wie de echte bedenker van de rubriek is weet ik ook niet maar ik bedank hem/haar ervoor! Mijn tweede rubriek is eentje die jullie al kennen namelijk 1000 vragen aan jezelf. Ik ga deze verschuiven naar de donderdag! Ik vond het altijd leuk om de vragen in te vullen en deed het met veel plezier dus ik ga gewoon verder totdat ik alle duizend vragen heb beantwoord. Mijn laatste vaste rubriek is eentje waar ik heel erg enthousiast over ben en dat is Nerdkrant. Ik heb een passie voor dingen onderzoeken en feitjes en de eerste zijn die dingen weet. Twitter gebruik ik 70% om te stalken en om achter dingen te komen. In boekenland gebeurt er namelijk ook veel. Boeken die vertaald worden, cover reveals, nieuwe schrijvers! Op zondag vertel ik je wat er is gebeurt de afgelopen week van zondag tot aan zaterdag! Je kunt binnenlands en buitenlands nieuws verwachten en ik hoop dat jullie net zo enthousiaste erover zijn als ik.

Tussen de vaste rubrieken door probeer ik nog andere blogjes te schrijven. Zo kan je sowieso elke maand een bookhaul verwachten, en hier en daar af en toe een schrijf update. Want naast lezen houd ik ook nog heel erg veel van schrijven en ben ik bezig met het schrijven van mijn eigen boek. Ik heb nu veel vrije tijd dus probeer ik elke dag te schrijven, ook al zijn het maar ideeën. Je wordt van elke dag schrijven zo veel beter! Ik ben mij ook bewust van de schrijfwedstrijd van Uitgeverij Q en heb er ook aan gedacht om hieraan mee te doen. Ik weet niet of ik überhaupt mijn manuscript ga inleveren omdat ik niet weet of ik het boek wel op tijd ga afkrijgen maar proberen kan altijd. En als het me niet lukt ben ik waarschijnlijk toch ver gekomen!

IMG_7347 in de voorste linie.jpg

Als laatste hoop ik meer te gaan lezen waardoor er dus ook meer recensies online komen. Naast elke dag schrijven is elke dag lezen ook een doel! Op dit moment ben ik bezig in het toffe nieuwe boek van Michael Grant: In de voorste linie. Ik heb dit boek als recensie exemplaar gekregen van Harper Collins en daar ben ik dankbaar voor. Ik ben zo blij dat ik weer aan het bloggen ben en kan niet wachten om weer te gaan werken aan mijn blog!

Welk boek lees jij op dit moment?

2 gedachten over “Ik leef nog! – Wat staat er allemaal op de planning?

Geef een reactie

