Geen categorie

Birthday Books Wishlist

Over precies 8 dagen (dat is 29 maart voor de snelle hoofdrekenaars) wordt ik een jaartje ouder! Namelijk 17. En zoals deze maatschappij ons geleerd heeft nemen wij niet genoegen met een jaartje ouder, nee. Wij vragen cadeautjes! Natuurlijk vraag ik niet alleen boeken maar deze 3 boeken staan boven aan mijn wishlist.

1. Gouden Zoon – Pierce Brown

9200000071824924

Dit boek komt nota bene morgen uit en ik kan niet wachten om verder te gaan in het verhaal van Darrow. Ik ben heel erg benieuwd wat Pierce Brown gaat doen met het vervolg en ik kan alleen maar hopen dat het nog beter wordt dan deel 1.

2. Bijzondere vertelsels – Ransom Riggs

9200000071910181

Het is niet zo bijzonder dat dit boek hier tussen staat! Wat wel bijzonder is, is dat ik dit boek nog niet in huis heb. Maar mijn moeder zegt altijd: ‘nooit te veel dingen kopen vlak voor je verjaardag.’ Ik heb dit boek al in het Engels maar wil mijn Nederlandse collectie ook afmaken door de Nederlandse vertelsels!

3. Gefeliciteerd, Leonard Peacock – Matthew Quick

9200000075892799

Als laatste zou ik graag dit boek willen hebben. De titel zegt het eigenlijk al: gefelicteerd, Leanord Peacock. Nu heet ik geen Leonard, maar ik hoorde uit vertrouwde bronnen dat het hoofdpersonage heel erg op mij lijkt. Ook blijft  Chantal van coffeendcookie dit boek maar aanraden dus dan moet het wel goed zijn!

Natuurlijk wil ik veel meer boeken maar dat wil iedereen. Dit zijn echt de boeken die mij op dit moment het meest aanspreken! Ik kan het trouwens niet vaak genoeg zeggen: sorry dat ik de laatste tijd zo weinig post. Ik heb het heel erg druk met school en de examens komen steeds dichterbij. Ik probeer iedere week naast de 1000 vragen aan jezelf één andere post te plaatsen. Na mijn examens ben ik weer volledig de oude!

Hoe combineer je school en hobby?

 

Een gedachte over “Birthday Books Wishlist

  1. Wat had ik ook al weer getypt… hoe ik school en mijn hobby combineer. Schrijven ging vaak voor, dan schreef ik ook super vaak tijdens de les en dat was niet heel slim. Zeker niet nu ik half april mijn eindexamens heb! Ik probeer het zoveel mogelijk er naast te doen, dus een dagje plannen waarop ik heel de dag ga schrijven, of voor mijn YouTube werk of mijn website plan 😉 Lezen schiet er bijna altijd bij in en dat is jammer, maar daar is het weekend voor 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

