Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #15

Ooops… ik ben mijn 1000 vragen van vorige week gewoon vergeten. De enige verklaring die ik kan geven is dat ik het heel druk had en dat ik dacht dat ik het al had ingepland. Gelukkig ben ik er deze week weer! Neem vooral een kijkje op de blog van Lieke van makeitpersonal want zij heeft deze post bedacht! (En zij heeft het waarschijnlijk geen een keer overgeslagen)

197. Neem je vaak tijd voor jezelf?
Ik vind lezen tijd voor mijzelf nemen. Nu doe ik dit ook niet al te vaak de laatste tijd omdat ik het heel erg druk heb met school (die examens komen steeds dichterbij). Maar als ik eventjes vrij ben dan probeer ik wat te lezen, of ik kijk een serie.

198. Waar had je het laatst de slappe lach om?
Ik las Kids of Appetite en toen kwam er heel plotseling de zin:

C6AEzKlXQAARC8J

199. Geloof je alles wat je denkt?
Soms denk ik dat ik een tovenaar ben die zijn brief niet heeft gekregen, of ik dit nou echt geloof?

200. Welk feest was legendarisch?
Ik ben nog nooit echt naar een groot feest geweest maar er was een paar jaar geleden een schoolfeest waar 538 draaide omdat de school 50 jaar bestond. Dit was best leuk!

201. Hoe goed ken je je buren?
Ik ga je nu een verhaal vertellen over mijn buurman. Op een dag fietste jonge Frank vanaf de basisschool naar huis. Hij en zijn buren hebben een gedeelde oprit. Ik fietste naar de zijkant van mijn huis maar op dat moment reed mijn buurman met zijn auto naar achter. Ik werd aangereden. Ik lag op de grond en hoorde de autodeur opengaan en zijn stem die zei: ‘is mijn auto beschadigd?’. Zijn vrouw kwam naar buiten gelopen en vroeg tenminste hoe het met mij ging. Ik ben snel naar binnen gegaan en gehuild van de schrik.

Wat was de vraag?

202. Heb je vaak geluk?
Ik wil dit eigenlijk niet zeggen omdat alles dan in een keer tegen mij gaat, maar ja, ik heb best vaak geluk.

203. Met welke vriendin verschil je het meest?
Met die ene die zoveel kan vreten als ze wil maar zo dun is als mijn bovenbeen.

204. Wat doe je anders dan je ouders?
Mobiele telefoon accepteren aan tafel.

205. Waar krijg je energie van?
Koffie!

206. Was je gelukkig als puber?
Volgens mij kan ik mijzelf nog steeds indelen als een puber maar op dit moment ben ik best gelukkig. Sta alleen een beetje stijf van de zenuwen.

207. Wanneer heb je voor het laatst een nacht doorgehaald?
Met oud & nieuw lag ik iets van 4 uur in mijn bed.

208. Waar dagdroom je graag over?
Over het leven als een auteur met vertalingen naar Amerika en interviews die ik dan moet doen en waarin dan mijn vreselijke Nederlands accent is te horen.

209. Kijk je vaak achterom?
Nahh niet echt… krijg je nekklachten van.

210. Wat weten de meeste mensen niet van jou?
De 1000 vragen zijn nog lang niet voorbij dus wie weet komt de onbeantwoorde vraag nog wel eens voorbij!

Dat waren weer de 14 vragen van deze week. Ik beloof dat ik ze volgende week niet vergeet, ook al wordt het een hele drukke week! Tentamenweek…. aaaah!!! Tot volgende week.

 

Geef een reactie

