Geen categorie

BookVault maartbox – unboxing

Ik wil BookVault heel erg bedanken dat zij mij een box hebben gestuurd om te recenseren op mijn blog. Ik ben altijd benieuwd naar wat er nou in die boxen zit en nu kon ik er zelf achter komen. Ik ben best wel blij met de spullen die erin zaten en ga zeker in de toekomst een box bestellen.

IMG_4194 (2).jpg

IMG_4195 (2).jpg

Het eerste wat ik zag toen ik de doos opende was een klein boekje met daarin alles wat in de box zou zitten. Deze heb ik natuurlijk pas achteraf gelezen vanwege spoilers. Ook stond er in dat boekje een heel leuk recept voor lava cakejes.

IMG_4208 (2).jpg

IMG_4196 (2).jpg

Mijn ogen schoten gelijk af op het notitieboekje van Game of Thrones. Ik ben een grote fan van de show en wil heel graag de boeken gaan lezen. Ook al is het Huis Lannister niet altijd zo even leuk, het is toch een mooie aanwinst! Dit notitieboekje ga ik zeker gebruiken om ideeën in op te schrijven voor mijn eigen boek.

IMG_4202 (2)IMG_4204 (2)

Blijvend in de Game of Thrones sfeer zit er een ketting in van het Huis Targaryen. En om eerlijk te zijn ben ik hier best wel blij mee. Ik ben altijd bang dat als ik een box bestel dat er heel veel sieraden inzitten maar met kettingen maakt het mij niet uit. Zo heb ik zelf al een ketting van Harry Potter en van Percy Jackson. Naast de ketting hebben we twee boekenleggers. Ik vind draken in het algemeen heel vet alleen moet wel tot mijn spijt zeggen dat ik nog moet beginnen aan de Talon saga. Ook van de Talon saga (en andere boeken van Julie Kagawa) zat er een tattoo vel in!

En dan nu het moment waarop we allemaal gewacht hebben… het boek!

IMG_4205 (2)IMG_4206 (2)

Ik ben zo blij dat ik alle aanwijzingen heb weten te ontcijferen want ik had al een vermoede dat het dit boek zou worden. En daar ben ik zo blij om! Niet alleen is de cover prachtig, het verhaal lijkt mij ook nog eens heel gaaf. Om het helemaal af te maken zit er ook nog een bookplate bij. Het boek heeft echter wel 700 bladzijdes dus het wordt zwaar om te lezen. Maar hopelijk vlieg ik er doorheen (net zoals de draak)!

Heb jij de april box al besteld? (Het thema is: You only live… twice?)

 

 

2 gedachten over “BookVault maartbox – unboxing

Geef een reactie

