Geen categorie

Book Haul – februari

De vorige Book Haul werd goed ontvangen dus daarom deze maand gewoon weer een nieuwe. Februari zit er bijna op en wat ging de maand toch weer snel. Helaas zat ik voor een grootte tijd van de maand in een leesdip maar die heb ik weten te bestrijden! De dip weerhield me misschien ook wel een beetje van kopen maar toch heb ik deze maand vier boeken weten te verzamelen.

Voor de boekentijgers:

img_4184-2

Het eerste leesclubboek was onverschrokken. Ik heb het boek niet in deze uitgave gelezen maar op a4’tjes. Aan het eind van de leesclub in Nijmegen kregen we allemaal een exemplaar om mee naar huis te nemen, en om natuurlijk te laten signeren op Yalfest! Mijn recensie van dit boek kan je HIER vinden.

Boeken die ik zelf heb gekocht:

img_4182-2

Vorige maand heb ik de The Jewel gekocht en omdat opgesloten maar vijf euro was dacht ik: waarom niet. Ook Amy Ewing komt naar Yalfest dus dat ik zeker ook een reden waarom ik deze aankopen heb gedaan. Ik was al wel eventjes begonnen aan The Jewel maar legde door de leesdip het boek na 30 pagina’s weer neer…

img_4185-2

Ondertussen is Scarlet al weer uit en mensen zijn al aan het aftellen voor Cress. Met het kopen van Cinder heb ik de eerste stap gezet (met mijn glazen schoenen) om niet achter te blijven en de enige te worden die deze boeken nog niet heeft gelezen. Ik wil hier heel snel in gaan beginnen maar ik krijg het ook druk met mijn examens en daar moet ik ook realistisch in blijven.

img_4180-2

Het laatste boek dat ik heb gekocht is wederom een Yalfest auteur boek, namelijk Kids of Appetite van David Arnold. Ik wil dit boek zo graag lezen dat ik er al stiekem in ben begonnen. Nu al kan ik zeggen dat ik van dit boek ga houden ook al was het begin heel raar en vaag. Maar dan op een goede manier. Ik mag David Arnold ook interviewen dus dat is zeker een reden waarom ik deze voor Yalfest uit moet hebben. Maar dat gaat ook zeker wel lukken!

Naar welke Yalfest auteur/boek kijk jij het meest uit?

Geef een reactie

