Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #14

Een nieuwe week en dat betekent ook veertien nieuwe vragen. Het is ook de veertiende keer dat ik dit doe en ik ben van plan het helemaal af te maken. Lieke van makeitpersonal heeft dit het leven in geblazen dus neem zeker een kijkje op haar blog.

183. Op welke manier kom je het liefst tot rust?

Op de bank (of in bed) met een goed boek en een stapel eten.

184. Voel je je weleens buitengesloten?

Als ik iets twintig keer vraag en er wordt geen antwoord gegeven maar dan komt er iemand die iets voor de eerste keer vraagt en gelijk wordt er op gereageerd. Dan wel ja. Gelukkig komt dat niet zo vaak voor!

185. Waar pieker je vaak over?

Ik pieker over school en of ik mijn examens dit jaar wel ga halen. Natuurlijk sta ik er niet extreem slecht voor maar wiskunde is wel even een dingetje. Alleen laatst heb ik een stap naar de goede richting gedaan want ik had een 8 voor wiskunde!!

186. Hoe zie je je toekomst?

Pfoe dat is een lastige. Ik hoop dat ik kan groeien met bloggen en nog heel veel mooie boeken mag lezen. Ook kijk ik natuurlijk uit naar de Infinity Wars films van Marvel.

187. Waar viel je op bij je partner?

Ze was grappig in X-men, dodelijk in The Hunger Games, sexy in Silver Linings Playbook. Tja, wat valt er nog meer te zeggen.

188. Op welk familielid lijk je het meest?

Ik denk dan toch op mijn moeder. Ook al hoeft ze niks te weten van fantasy en science-fiction, denken we meestal wel hetzelfde.

189. Hoe breng je het liefst de avond door?

Copy antwoord 183: Op de bank (of in bed) met een goed boek en een stapel eten.

Maar ik vind het ook leuk om `s avonds een hele serie achter elkaar te kijken die me tot diep in de nacht bezig houdt.

190. Hoe onafhankelijk sta je in het leven?

Ik kook de laatste tijd meer voor mijn ouders dus ja.

191. Neem je vaak het initiatief?

Ik heb meestal de gekste ideeën waarvan er misschien 1 op de 5 maar echt uitgevoerd worden. Misschien zelfs wel 1 op de 10. Het initiatief is er maar aan de uitvoering kan nog gewerkt worden.

192. Aan welk huisdier heb je goede herinneringen?

Ik heb maar één huisdier gehad in mijn hele leven die echt van mij was en dat was een goudvis. Alleen daar ik geen goede herinneringen aan. De allereerste nacht dat we die vis gekocht hadden sprong die namelijk uit de kom in de gootsteen. De vis ging dood. Voor de rest hadden we nog een konijn maar die ging ook dood.

193. Staat er genoeg op je spaarrekening?

Ik heb een half jaar geleden een iets wat duurdere camera gekocht maar nu werk ik weer veel bij de Albert Heijn en heb ik de camera al lang terugverdiend!

194. Blijf je altijd wonen waar je nu woont?

Ik woon nu in een heel klein dorpje dus denk ik niet dat ik daar voor de rest van mijn leven wil blijven wonen. Het liefst wil ik naar Amerika maar aangezien de omstandigheden haha. Utrecht lijkt mij ook een hele mooie stad om in te wonen + het is lekker centraal in Nederland.

195. Ben je gevoelig voor kritiek?

Een heel klein beetje. Als de kritiek rustig en opbouwend is dan kan ik er wel mee om gaan. Maar als de kritiek gaat voelen als het opnoemen van alles wat je fout hebt gedaan dan raak ik wel geïrriteerd ja. Zeker als het over iets gaat waar ik trots op was.

196. Ben je bang voor iemand die je kent?

Niet echt. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen die je wilt ontlopen, maar echt bang? Nee dat niet.

Dat waren weer de veertien vragen voor deze week! Volgende keer staan er nieuwe vragen voor je klaar.

Geef een reactie

