Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #13

Normaal gesproken is dertien een ongeluksgetal. Maar de vragen vielen op zich redelijk mee deze week. Wel waren er veel vragen die gaan over jezelf en die vind ik toch altijd moeilijk om te beantwoorden. Lieke van Makeitpersonal heeft dit bedacht dus neem zeker een kijkje op haar blog. Laat het beantwoorden van de veertien vragen maar beginnen!

169. Oefen je voor een telefoongesprek?

Eigenlijk heb ik dit nog nooit gedaan. Als ik iemand bel, of gebeld wordt, dan zeg ik gewoon wat dingen die hopelijk niet al te awkward zijn.

170. Wanneer heb je voor het laatst gehuild bij anderen?

Ik huil eigenlijk niet zo vaak. Dus de laatste keer dat ik heb gehuild, en dan ook nog bij anderen, kan ik mijn niet herinneren.

171. Met wie breng je het liefst een vrije dag door?

Met mijn boeken of mijn laptop!

172. Wat was het beste advies dat iemand je ooit gaf?

“Lees dit boek” *krijgt De Hongerspelen toegeworpen*

173. Waar denk jij aan bij de zomer?

Warmte!!! Die sneeuw is heel leuk maar veel te laat. Ik ben geen sneeuw hater maar wel een klimaat hater. Nederland is gewoon een beetje messed up dat begrijp ik, maar het is nu weer tijd voor de lente. Daarna de zomer en dan kan ik genieten van de warmte!

174. Hoe ruikt je favoriete parfum?

Op dit moment ben ik zwaar verkouden dus ruikt alles het zelfde.

175. Welke kritiek raakt je het meest?

Als mensen een boek of auteur gaan afkraken omdat diegene volgens hen het niet goed heeft gedaan. Ik heb hier zelfs een blogpost over geschreven die gaat over de negativiteit in diversiteit! Die kan je hier vinden.

176. Wat vind je van je uiterlijk?

Dit vind ik zo’n lastige vraag om te beantwoorden want ik ga niet macho lopen doen dat ik mezelf echt heel knap vind, of juist zielig dat ik elke millimeter huid ga afkraken. Ik ben gewoon wel blij met mezelf en daar gaat het om denk ik.

177. Ben je aardig voor jezelf?

Ik koop meestal wel lekker eten en ik denk dat ik dat wel kan waarderen ja!

178. Zou je plastische chirurgie overwegen?

Nee. Gewoon niet. Ik zie ook geen reden waarom je zoiets zou overwegen tenzij het moet voor medische redenen of zo.

179. Welke film heb je minstens vijf keer gezien?

Avatar, Home Alone 1 & 2 & 3, Harry Potter (alle delen).

180. Vul je graag testjes in?

Ik ben soms heel erg verslaafd aan de buzzfeed quizzen. Want uitzoeken welke smaak pizza je bent is natuurlijk heel belangrijk!

181. Zou je terug naar vroeger willen?

Eerlijk gezegd niet. Ik ben blij met hoe mijn leven er nu voor staat en ik kan nu tenminste over wat mensen heen kijken!

182. Hoe egocentrisch ben je?

Dat zouden anderen mensen voor mij moeten beantwoorden maar ik denk op zich wel redelijk aan de mensen om mij heen! Dus zo erg ben ik het volgens mij niet.

Dit waren al weer de veertien vragen voor deze week! Heb jij nog een vraag waarvan je denkt: die moet ik stellen. Stel hem dan gerust in de comments!

Geef een reactie

