Geen categorie

Valentijn voor standalone’s.

Valentijnsdag is aangebroken en zoals vele met een relatie is dit een van de duurste dagen van het jaar. Misschien ook wel de leukste maar daar kan ik niet over meepraten. Want er is nog een andere helft. De helft die thuis op de bank zit te huilen met een grote bak Ben&Jerry’s Cookie Dough. De helft die alleen is, of wel, de loners. Ik ben zelf ook een loner en waar ga je dan heen? Uiteraard, naar je boekenkast. Ik kwam erachter dat er ook boeken zijn die er niet bij horen. Die niet een prequel hebben waar ze hand in hand mee kunnen lopen. Dit zijn de standalone’s! Nu heb ik wel een paar standalone’s , alleen heb ik er nog niet zoveel gelezen. Daarom laat ik vandaag vier single boeken zien die ik dit jaar wil gaan lezen.

1. Zout van de Zee – Ruta Sepetys

img_4162-2

Vorig was ik al hierin begonnen alleen heb het boek toen neergelegd. Waarom? Werkelijk waar geen idee. Ik denk dat ik een ander nieuw boek zag dat meer mijn interesse trok. Maar ik wil zeker dit boek dit jaar gaan lezen want het is een genre waarin ik nog niks heb gelezen en het lijkt mij leuk om nieuwe genres te ontdekken.

2. The Rest of Us Just Live Here – Patrick Ness

img_4164-2

Ik heb dit boek nu al wel een tijdje, voornamelijk door de cover. Nu ik 7 minuten na middernacht heb gelezen ben ik helemaal fan Patrick Ness en zal dit boek zeker niet de laatste worden die ik van hem lees. Ik hoop zo dat dit boek goed is!

3. Het Nachtcircus – Erin Morgenstern

img_4165-2

Vanaf het moment dat ik erachter kwam dat dit boek vertaald was kocht ik het. Het concept leek mij ook nog eens verrekt interessant, maar toch heb ik dit boek nog steeds niet gelezen. Daar moet verandering in komen dus!

4. Armada – Ernest Cline

img_4161-2

Ik loop de hele tijd te zeggen dat ik Ready Player One zo goed vond, dus waarom heb ik dit boek nog niet gelezen. Een nieuw boek van de auteur van een van mijn favoriete standalone’s. Ik moet echt zo snel mogelijk aan boord stappen van deze trein, of eerder gezegd, van dit ruimteschip!

Met welk boek spendeer jij je valentijn?

7 gedachten over “Valentijn voor standalone’s.

Geef een reactie

