Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #11

Deze week vul ik weer opnieuw veertien vragen in. Één vraag kan ik alvast beantwoorden en dat is dat ik het super tof vond dat iedereen zo enthousiast heeft gereageerd en gedeeld met de Carve the Mark winactie! Lieke van makeitpersonal is als eerst begonnen met deze leuke lange lijst met vragen en vandaag is weer een stap dichterbij de eindstreep.

141. Welke landen wil je nog bezoeken?

GENOEG!!! Nadat ik in China ben geweest heb ik een vibe gekregen waarin ik alleen maar wil reizen, reizen, reizen. Nu lijkt mijn nummer 1 bestemming misschien een beetje gek omdat het best dichtbij is, maar ik wil zo graag naar Engeland. En dan vooral naar Londen. Ik ben er nog nooit geweest maar als alles goed gaat dan ga ik deze zomer even een kijkje nemen in het land van dubbeldekkers, Harry Potter en Miss Me? Ook zijn er verre dromen om naar Zuid-Afrika, Amerika (hoewel in deze tijd?) en Nieuw Zeeland te gaan.

142. Welke superkracht zou je willen hebben?

Door dingen en mensen kunnen heenlopen! Jemig hè. Wat zou het leven toch makkelijk worden met deze superkracht. Stel dat de bus net wegrijd. Dan spring je er gewoon nog even in en hoppa je kan meerijden! Als de chauffeur dan geen hartaanval heeft gekregen… Maar ook gewoon als je in een grote mensenmassa loopt te schuifelen omdat iedereen zo sloom loopt. Gelukkig is mijn superkracht er dan om gewoon door al die mensen heen te lopen.

143. Wanneer kon je wel door de grond zakken?

Ik ben letterlijk eens een keer door de grond gezakt. Naja meer in een gat gevallen met mijn benen maar ik viel dus dat telt!

144. Van welk liedje word je altijd vrolijk?

Ik heb laatst een nieuwe liedje ontdekt en het is in het Spaans. Ik versta geen enkel woord maar ik ben er toch verslaafd aan op een of andere manier.

145. Hoe flexibel ben je?

Ik kan mijn been in mijn nek leggen dus best wel flexibel denk ik?

146. Is er een vreemde eetcombinatie waar je dol op bent?

Hier komt de lijst:

  1. Kaas + Ketchup
  2. Pindakaas + Jam
  3. Broodje + Patat
  4. Broodje + Paprikachips
  5. Broodje + Kaas + Komkommer + Mayonaise

Ik kan zo snel niet meer dingen bedenken maar geloof me deze combinaties zijn goddelijk!

147. Wat doe je als je in de rij moet wachten?

Als ik mijn superkracht had gewoon door iedereen heen lopen. Maar meestal kijk ik dan wat op mijn mobiel of ik ga wat om mij heen zitten te staren.

148. Ben je leuker in de spiegel of op foto’s?

Spiegel denk ik? Foto’s zijn gewoon een stilstaand beeld en als je daar te lang naar kijkt zie je wel iets wat lelijk is. Maar een spiegel is gewoon hoe andere mensen jou zien.

149. Kies je voor minder eten of meer sporten?

Natuurlijk meer sporten. Wie geeft eten nou op?

150. Voer je vaak gesprekken in je hoofd?

Alleen gesprekken waarvan ik weet dat ze eraan gaan komen. Als ik bijvoorbeeld weet dat ik ga afspreken met dat leuke meisje dan bedenk ik alvast zinnen van te voren, en wat zij daarop dan kan reageren. Helaas reageren die denkbeeldige anderen altijd anders dan verwacht en loopt je hele gesprek naar de knoppen.

151. Waar zou je beroemd mee willen zijn?

Met schrijven natuurlijk! Een eigen boek hebben geschreven en gepubliceerd en dat dan mensen in de rij staan zodat ze een gesigneerd boek kunnen krijgen. Dat lijkt mij toch echt heel mooi.

152. Hoe voelt het om afgewezen te worden?

Kut.

153. Wie wil je beter leren kennen?

J.K Rowling! Natuurlijk weten we over deze geweldige vrouw al heel veel omdat ze wereldberoemd is. Maar ik zou gewoon echt graag HAAR willen leren kennen. Gewoon wat drinken met haar en een goed gesprek met haar aangaan. Volgens mij heeft ze echt goede humor en weet ze ook waar ze voor staat en wat ze wil in haar leven. Kijk alleen deze comeback al!!

jk-rowling-comeback

154. Ruik je altijd lekker?

Niet nadat ik heb gesport! Maar voor de rest heb ik nog geen klachten gehoord van mijn omgeving.

Wat waren de vragen van deze week leuk om te antwoorden. Ik heb erg genoten van de vragen en ik hoop dat jij hebt genoten van antwoorden. Volgende week staan er weer veertien vragen klaar!

Een gedachte over “1000 vragen aan jezelf #11

Geef een reactie

