Geen categorie

Book Haul – januari

Dit is mijn allereerste Boek Haul die ik ooit doe, maar ik vond het wel leuk om jullie mijn aankopen te laten zien. Ik heb in januari maar liefst 7 boeken aan mijn collectie weten toe te voegen, waarvan eentje tijdelijk is!

Laten we beginnen met de boeken die ik heb gekregen van uitgeverijen:

IMG_4093 (2).jpg

Dit boek heb ik al gelezen en mijn recensie staat er al van online!

IMG_4096 (3).jpg

Ik ben op dit moment bezig met het lezen van dit boek, en ik kan je nu al zeggen dat het goed is!

Alle boeken die ik zelf heb gekocht:

Ik heb de laatste twee delen die ik nog miste van mijn collectie erbij gekocht dus nu heb ik geen excuus meer dat ik ze niet kan lezen. Zeker nu het laatste deel dit jaar uitkomt!

IMG_4108 (2).jpg

Hier staat mijn recensie ook al van online!

Hoeveel boeken heb jij een onderdak gegeven in januari?

2 gedachten over “Book Haul – januari

Geef een reactie

