Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #10

Ik beantwoord nu al weer tien weken lang vragen en ik doe dit met plezier. Deze week staan er weer veertien vragen klaar. Neem vooral een kijkje op de blog van Lieke, zij heeft deze post bedacht!

127. Word je snel verliefd?

Je hebt altijd wel mensen die je leuk vindt, maar echt verliefd? Nee dat niet zo snel.

128. Waar denk je aan voordat je in slaap valt?

Dat verschilt per dag. Meestal is het een herinnering  van wat ik die heb meegemaakt, en als ik die dag niks leuk heb meegemaakt dan gewoon aan iets anders leuks.

129. Wat is je favoriete dag van de week?

Zondag! Ik ben doordeweeks heel druk bezig met school en werk en sportschool, en op zaterdag werk ik ook nog. Dus zondag is voor mij echt even een dag waarop ik rust kan pakken. Wel moet ik hier dan huiswerk maken, maar meestal is dat niet zo veel.

130. Wat is je grootste overwinning?

Op de basisschool won ik eens een keer een zakkenlooprace. Top that!

131. Met welke beroemdheid zou je een dag willen doorbrengen?

Ik ga dan voor J.K Rowling omdat ik denk dat het onmogelijk is om haar ooit te ontmoeten. Zelfs niet bij signeersessie, want ik weet het niet zeker, maar volgens mij geeft zij die niet meer. Om een dag haar te horen praten over Harry Potter en hoe alles in haar hoofd zit lijkt me zo interessant.

132. Ben je weleens verliefd geweest op een (onbereikbare) beroemdheid?

Jennifer Lawrence!!! Zij hangt ook als een poster aan mijn deur, naja Katniss dan.

133. Wat is je droomberoep?

Schrijver natuurlijk! Maar aangezien dit meestal niet fulltime is lijkt het mij leuk om daarnaast een eigen uitgeverij op te starten. Droom groot zeggen ze toch altijd?

134. Vraag je makkelijk om hulp?

Ligt eraan. Als het iets kleins is dat heel normaal is zoals het openen van een blikje of een zak dan nee. Ik kan het echt wel zelf… ook al duurt het tien minuten. Maar als het gaat om wiskunde of überhaupt school dan vraag ik zoveel ik kan.

135. Wat kun je maar niet weggooien?

Alles wat onnodig is. Ik heb hele kastjes vol op mijn kamer met allemaal troep. Dingen die ik heb gekregen voor sinterklaas ooit of dingen die ik zelf heb gekocht. Dit zijn dan echt van die voorwerpen zoals slijm, magische toverringen, etc.

136. Welke site bezoek je dagelijks?

Twitter, Facebook, Youtube en blogs van andere mensen.

137. Zijn de beste dingen in het leven gratis?

Er zijn veel dingen die niet gratis zijn zoals boeken, films, Netflix. Maar daarentegen kan je deze vraag ook anders opvatten. Als ik grappen met iemand maak en je gaat helemaal stuk van plezier dan is dat super leuk, en ook nog eens gratis.

138. Heb je weleens iets gestolen?

Nee! Iedereen heeft allemaal bad-ass verhalen over dat ze snoep hebben gestolen bij de kruidvat en zo. Maar ik heb dat als kind nog nooit gedaan. Ik heb denk ik echt een stukje jeugd gemist.

139. Welk gerecht schotel je gasten vaak voor?

Eten dat makkelijk is om te maken dus waarschijnlijk wraps met kip.

140. In welke winkel wil je wel één minuut gratis winkelen?

Een hele dure winkel zoals de mediamarkt en dan kan ik daarna de onnodige spullen verkopen voor veel geld, en van dat geld kan ik dan weer boeken kopen!

Dat was het alweer voor deze week. Deze vragen waren gelukkig makkelijker dan die van vorige week!

Geef een reactie

