Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #9

Deze week staan er weer 14 vragen klaar en ik moet zeggen dat het de lastigste was tot nu toe. Bij sommige vragen wist ik geen eens wat ik moest antwoorden. Gelukkig zijn er antwoorden van andere bloggers waarbij je kan afkijken. Zo ook die van Lieke van Make it Personal die de bedenker is van deze rubriek.

113. Heb je losse eindjes in je leven?

Dit vindt ik gelijk een hele moeilijke vraag om te beantwoorden. Ik bedoel, ja ik moet nog mijn examen halen, maar dat is iets wat in de toekomst moet gebeuren en niet iets wat ik al had kunnen doen. Lastig dit.

114. Waarom drink je (geen) alcohol?

Ik heb echt wel eens wat gedronken maar ik denk dat je moet drinken omdat je het lekker vind. Net zoals bijvoorbeeld donuts. Ik eet ze, omdat ik ze lekker vind. Als je donuts liet lust maar ze wel eet omdat je er dan bij hoort is het gewoon dom.

115. Van welke spullen word je blij?

Funko poppen!

116. Heb je al naar de wolken gekeken vandaag? 

Niet dat ik mij specifiek herinner maar ik denk het wel. Zeker toen ik aan het fietsen was. Maar ik had vandaag toch meer oog het rijp aan alle takken en hoe alles daardoor mooi wit was.

117. Welk woord zeg je te vaak?

Eerlijk gezegd geen idee. Misschien moet ik dat eens vragen aan anderen. Sowieso is het woord wat dan het dichts in de buurt komt.

118. Sta je graag in de spotlights?

Ligt eraan. Als mensen naar mij luisteren terwijl ik een verhaal vertel uit mijn herinnering dan wel, maar als ik voor de klas moet staan en een presentatie geef dan niet. Ik wordt dan snel zenuwachtig omdat je nu echt tekst hebt om te zeggen.

119. Waar moet je vaker de tijd voor nemen?

HUISWERK!!!!

120. Zijn mensen van nature goed?

Ik denk het wel. Je wordt geboren zonder invloeden van de wereld. Tenzij je moeder drinkt…

121. Verkies je weleens je werk boven de liefde?

Ik weet het echt niet. Misschien? Man, wat zijn de vragen lastig deze keer.

122. Waarvoor ben je je ouders dankbaar?

Voor het opvoeden van mij. Ik realiseer me dat ze best wel veel voor me doen en dat ik dat niet altijd waardeer. Maar toch gaan ze daar goed mee om en blijven ze niet voor altijd boos.

123. Zeg jij altijd wat je denkt?

Meestal wel, en geloof me, dit leid soms tot gekke situaties. Maar als ik echt denk dat het beter is dat ik even niks zeg, dan kan ik wel mijn mond houden.

124. Heb je vaak de tv aan zonder dat je kijkt?

Eigenlijk nooit. Als de tv aanstaat dan kijk ik ook!

125. Welk oud zeer heb je? (een oud verdriet)

Dat wiskunde nog steeds na zo veel jaren een verplicht vak is.

126. Wat koop je van je laatste tien euro?

Sowieso iets wat ik niet dringend nodig heb, en waarschijnlijk nooit ga gebruiken. Maar ik moet het dan op dat moment gewoon hebben. Ja, mijn laatste 10 euro gaat op aan iets doms.

Dat waren de vragen alweer voor deze week. Volgende week beantwoord ik weer veertien nieuwe vragen. Hopelijk zijn die een stukje makkelijker!

Geef een reactie

