Geen categorie

Boeken die uitkomen in het voorjaar!

Er komen ook dit voorjaar weer genoeg boeken uit. En ook nog eens boeken die heel erg mooi zijn, en waar ik al lang naar uit heb gekeken. In deze post laat ik de boeken zien waar ik persoonlijk erg naar uitkijk. Ik laat geen boeken zien die in een serie zitten, en waarvan ik de vorige boeken nog niet heb gelezen. Als ik een boek niet heb genoemd waar jij heel erg naar uitkijkt, laat het me dan weten!

Best of YA

Carve the mark vp.jpg
[17 januari, 2017]

Ik denk dat ik met gerust hart kan zeggen dat iedereen voor dit boek excited is! Dit wordt wel een spannend boek voor mij, want het is mijn allereerste Veronica Roth boek.

Blossom Books

8o2n13q
[Cinder: januari 2017, Scarlet: februari 2017, Cress: maart 2017, Fairest: mei 2017, Winter: juni 2017, Stars Above: juli 2016]

Eindelijk na heel lang wachten wordt de hele serie uitgegeven. Blossom Books heeft het hier denk ik mee echt goed gedaan. En ze worden ook nog allemaal hardcover!

voordelenvanonbeantwoordeliefde
[april 2017]

Ik heb mijn verwachtingen voor dit boek erg hoog staan omdat Simon vs. vorig jaar tot een van mijn favoriete behoorde.

HarperCollins Holland

9200000071824710
[11 april, 2017]

Weer een nieuw Michael Grant boek dit jaar! Het leven blijft maar beter worden. Vooral het concept van dit boek spreekt mij erg aan. “Wat als Amerikaanse vrouwen hadden meegevochten in de Tweede Wereldoorlog.” Die zin alleen al, maakt dat ik dit boek wil lezen.

Luitingh Sijthoff

9200000071824924
[maart 2017]

Eindelijk komt het langverwachte vervolg op Rood dan nu ook naar Nederland. Ik kijk al heel lang uit naar dit boek, en hoop dat ik het net zo leuk ga vinden als boek 1.

Geef een reactie

