Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #7

k beantwoord elke week vragen opgedeeld in 14 per keer. We zijn al weer beland bij deel 7. Het doel is natuurlijk om de 1000 vragen te beantwoorden zodat je mij beter leert kennen. Neem vooral een kijkje op de blog van Lieke, het geniale brein hierachter.

85. Hoe geduldig ben je?

Op het moment dat het moet kan ik echt wel geduldig zijn. Maar als ik weet dat er tijd wordt verspilt dan kan ik wel een beetje ongeduldig worden. En het aller ergste is wanneer je moeten wachten op een release van dat nieuwe boek, of die nieuwe film!

86. Wie is jouw gevallen held?

Ook al snap ik de vraag niet helemaal, denk ik dat ermee bedoeld wordt dat eerst iemand me held was en daarna niet meer. Maar we kunnen het ook heel letterlijk nemen, en dan kies ik toch voor Brandon Stark

giphy (1).gif

87. Staan er foto’s op je telefoon waarmee je chantabel bent?

Ik denk op mijn telefoon niet, maar ik denk een paar vrienden wel wat mooie foto’s van mij hebben.

88. Wie van je vrienden ken je het langst?

Ik denk de vrienden waarmee ik al in groep 2 zat. Ja, die ken ik zeker het langst.

89. Mediteer je graag?

Nee…?

90. Hoe pep je jezelf op na een rotdag?

Dit is een heel slecht middel maar films/series en eten is wel een goede combinatie. Gelukkig heb ik niet zoveel rotdagen in mijn leven.

91. Wat is je favoriete boek?

Je bedoelt mijn top 10? Of…?

92. Met wie Whatsapp je het meest? 

Licht aan de periode. Soms app ik vaker met die, en een andere keer spreek ik diegene helemaal niet meer. Maar ik zit nu wel in een groepsapp met een paar nerderige mensen, en daar ben ik wel aardig actief in.

93. Zeg je vaker ja of nee?

Ik zeg vaker nee tegen mijn ouders denk ik, maar daarnaast zeg ik meestal wel ja. Ik probeer het tenminste. Een 2017 goal: vaker ja zeggen!

94. Ben je weleens het onderwerp geweest van een roddel?

Nou ik weet toevallig dat Eline van All The Feels en Joost van Nerdygeekyfanboy het vaak over mij hebben! Maar of al die roddels nou waar zijn?

95. Wat zou je doen als je niet meer hoefde te werken?

Alleen maar lezen, films en series kijken. Heel veel afspreken met vrienden (die hopelijk dan ook niet meer hoeven te werken). Gewoon een mooi leven leiden!

96. Kun je goed autorijden?

Ik volg nog geen rijlessen, maar ik had vroeger wel een autospel met een echt gaspedaal en een stuur. Dus wie weet?

97. Wil je dat mensen je aardig vinden?

Natuurlijk! Waarom zou je niet willen dat mensen je aardig vinden? Het lijkt me juist heel erg stom wanneer iedereen achter je rug om zit te praten, of juist het recht in je gezicht zeggen. Als mensen je mogen, wordt je zelf ook een stuk vrolijker!

98. Wat had je anders moeten doen in je liefdesleven?

Uhmm… aangezien mijn liefdesleven erg groot is… kuch… denk ik dat ik… misschien… aardiger had moeten zijn??? Weet ik veel.

Dit waren dan al weer de vragen voor deze week, en ook de allereerste van het nieuwe jaar. Ik heb nog steeds curious cat, dus als je een persoonlijke vraag wil stellen kan het daarop ook. Dan zie je vanzelf het antwoord verschijnen op mijn Twitter!

Een gedachte over “1000 vragen aan jezelf #7

Geef een reactie

