Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #6

Ik beantwoord elke week vragen opgedeeld in 14 per keer, en dit is al weer deel 6. Het doel is natuurlijk om de 1000 vragen te beantwoorden zodat je mij beter leert kennen. Neem vooral een kijkje op de blog van Lieke, de bedenker van dit allemaal.

71. Van welke woord krijg je de kriebels?

Ik heb de rare gewoonte dat ik van het woord “knieschijf” niet alleen kriebels krijg, maar ook echt meer dan dat. Het is niet echt goed uit te leggen, maar dit woord is gewoon niet goed voor mijn gezondheid.

72. Ben je ooit op tv geweest?

Ja, in het publiek van de vloer op. En weet je wie ik daar ook zag? Appie van het huis Anubis/Bram van Moordvrouw.

73. Wanneer was je voor het laatst zenuwachtig?

Toen dat ene leuke meisje MIJ in het tussenuur opbelde om te vragen waar ik was. Dus ik zeg HEMA, vraagt ze of ze erbij mag komen zitten. Het was meer awkward dan zenuwachtig maar alsnog.

74. Wat maakt thuis thuis voor jou?

Als het warm en gezellig is, is het voor mij al thuis. Maar boeken, films en Netflix is ook wel aardig meegenomen.

75. Waar haal je je nieuws vandaan?

70% internet, 15% nieuwsjournaal, 15% de mensheid om me heen.

76. Wat is jouw favoriete sprookje?

Waarschijnlijk Rapunzel, de nieuwe versie met die koekenpan. Alles aan die film is mooi: gemene mannen met een droom, slechtgetekende neuzen van Flynn, en niet te vergeten het paard Maximus.

77. Wat is jouw humor?

Leedvermaak of super flauwe woordgrappen. Ja, ik ben zo’n persoon.

78. Hoe vaak sport je?

Ik ga maandag en woensdag naar de sportschool. Maandag is niet zo heel intensief maar op woensdag doe ik mee aan crossfit. Zoek maar op, en dan weet je dat ik elke week doodga.

79. Ben jij onvergetelijk?

Werkelijk waar geen idee?

80. Welke twee dingen kun je niet missen?

Eten en fandomshit (dus alles wat daar bij hoort: films series boeken etc.)

81. Wat zou je doen als je vijf jaar in de gevangenis zat?

Alle boeken lezen/series en films kijken die bestaan. Haal die TBR naar beneden.

82. Waar werd je vroeger blij van?

Home Alone, maar daar wordt ik nog steeds blij van!

83. In welke outfit voel je je mooi?

Mijn chewbacca onesie. Ik voel me dan een met de aarde.

84. Wat ligt er op je nachtkastje?

Ik heb geen nachtkastje… ik gooi letterlijk alles op de grond. Dus meestal ligt er wel een boek of twee op de grond.

Dat was het dan al weer. De laatste 1000 vragen van 2016. Ik vind het heel erg leuk om deze vragen te beantwoorden en ik hoop ook dat jij het leuk vindt. Dan zie ik je weer in het nieuwe jaar!

 

Geef een reactie

