Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #5

Het is tijd voor weer een nieuwe 1000 vragen aan jezelf. Elke week zijn er veertien vragen die ik maar al te graag beantwoord. Alle credits gaan natuurlijk naar Lieke, die dit allemaal in gang heeft gebracht.

57. Welke films kijk je liever op de bank dan in de bioscoop?

Ik heb de neiging om Star Wars: Rogue One thuis te gaan kijken omdat ik een beetje teleurgesteld erdoor ben. Ik weet dat het waarschijnlijk een super goede film gaat worden, maar ik had mezelf voorbereid op Star Wars: VIII. Helaas moet ik daar nog een jaar op wachten. Ook de Miss Peregrine film heb ik nog steeds niet gezien omdat ik weigerde daar mijn geld aan uit te geven. Ik heb nog nooit zo’n slechte trailer gezien van een boekadaptatie. Beetje jammer, want het boek is echt mijn favoriet.

58. Hoe mild ben jij in je oordeel?

Soms oordeel ik iemand kunstwerk, wat dan in mijn oren heel mild klinkt, maar dan raakt diegene helemaal overstuur en zegt dat ik altijd negatief ben. Dus misschien moet ik daar aan gaan werken.

59. Ben je een goede slaper?

Als ik mezelf ga vergelijken met het aantal gemiddelde uren dat een tiener van 16 moet slapen, dan slaap ik slecht. Maar ik sta wel altijd heel vrolijk op. Alleen soms misschien een beetje te laat.

60. Wat is je laatste ontdekking?

Ik snapte een wiskunde som, en kreeg er misschien een heel klein beetje lol in omdat het me lukte!

61. Geloof je in leven na de dood?

Dit vindt ik een moeilijke vraag om te beantwoorden. Er is voor mijn gevoel sowieso wel iets, maar wat is de grootste vraag?

62. Op wie ben je boos?

Op mijn wiskunde docent. Voor het maken van te moeilijke wiskundetoetsen omdat hij denkt dat wij universiteit niveau aankunnen terwijl we gewoon HAVO doen.

63. Gebruik je vaak het openbaar vervoer?

Ik denk dat ik volgend jaar veel meer ga reizen, omdat ik dan (als het goed is) ga studeren! Hoewel ik maar een halfuurtje hoeft te reizen, is het alsnog met het openbaar vervoer.

64. Wat heeft je het meest verdriet gedaan?

Zeven minuten na middernacht. Dit boek… dit boek…

65. Ben je geworden wat je vroeger wilde worden?

Ik wilde vroeger volgens mij bekende Nederlander worden. Ik ben het misschien op dit moment nog niet, maar het is nooit te laat om je dromen op te geven toch?

66. Op welk nummer kun je lekker dansen?

Op dit moment is dat Perm van Bruno Mars. GA HET LUISTEREN!! In het begin moet je er misschien aan wennen, maar dan raakt de verslaving je.

67. Welke eigenschap waardeer je enorm in een geliefde?

Humor! Een meisje moet op mijn level van humor zitten want anders gaat het echt niet samen. Mijn level van humor is droog, nog droger, leedvermaak, woordgrappen, en als het even kan nog droger. Ook moet ze zelf durven om keuzes te maken, en mij niet alles laten beslissen.

68. Wat is je grootste aankoop geweest?

Dat moet dan mijn Samsung Galaxy S4 zijn geweest.

69. Geef je mensen tweede kansen?

Ja. Alleen dan moet diegene het niet weer verpesten wat hij/zij de eerste keer heeft gedaan. Het ligt ook heel erg wat diegene heeft gedaan.

70. Heb je veel vrienden?

Tja, wat noem je nou veel vrienden. Ik heb vrienden op school, vrienden op het werk, vrienden uit China, vrienden uit de boekenwereld. Niet dat iedereen een beste vriend is, maar ik heb zat mensen die ik mag en waarmee ik kan omgaan.

14 vragen gaan toch best snel voorbij. Volgende week weer nieuwe antwoorden!

Geef een reactie

