Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #4

 

Het is tijd voor weer een nieuwe 1000 vragen aan jezelf. Elke week zijn er veertien vragen die ik maar al te graag beantwoord. Alle credits gaan natuurlijk naar Lieke, die dit allemaal in gang heeft gebracht.

43. Hoelang sta je gemiddeld onder de douche?

Eigenlijk ligt dat aan de situatie. Soms als ik snel moet zijn ben ik in vijf minuten al weer de cabine uit. Maar als ik moe ben, of ik heb gesport, of ik heb gewoon niks te doen, dan kan ik nog best wel een recordje onder de douche zetten.

44. Denk je dat er buitenaards leven bestaat?

Natuurlijk. Misschien niet in onze melkweg, maar de ruimte is oneindig. Ergens bestaat er vast wel een planeet, met een dampkring, waar wezens die lijken op ons of precies hetzelfde zijn als ons leven. Ik zie de kennis van een mens als een ijsberg.

45. Hoe laat sta je meestal op?

Het eerlijke antwoord is: te laat. Elke ochtend zet ik me wekker wel op de goede tijd, maar ik blijf altijd liggen, en heb dan niet de verantwoordelijkheid in me om de wekker nog een keer te zetten. Nee, dan gaat die gewoon helemaal uit. Wist je dat ik 10 kilometer kan afleggen in 18 minuten?

46. Vier je altijd uitgebreid je verjaardag?

Eigenlijk niet. Meestal komt er op de dag zelf familie langs. En ik heb altijd in me hoofd dat ik een feestje ga plannen, maar er komt nooit wat van haha. Misschien dit jaar!

47. Hoe vaak kijk je per dag op Facebook?

Eerlijk gezegd niet zo vaak. Ik ben meer van het Twitteren.

48. Wat is je favoriete ruimte in huis?

Op dit moment de woonkamer, want daar staat de kerstboom nu in volle glorie. IK heb de kerstboom trouwens helemaal in mijn eentje opgezet en opgetuigd omdat mijn ouders te lui waren. Het voelt dus wel goed wanneer ik naar die boom kijk. Maar mijn slaapkamer is ook wel een goede optie, want daar staat mijn boekenkast en kleine filmcollectie.

49. Wanneer heb je voor het laatst een hond (of een ander dier) geaaid?

Telt het pletten van een spin ook als aaien?

50. Wanneer ben je op je best?

Wanneer ik even geen stress heb voor school. Dus waarschijnlijk na mijn examens!

51. Met wie zoende je voor het eerst?

Ik ga even de naam van het meisje veranderen in Emma Watson, maar ik weet niet meer precies hoe oud ik was. Ik denk ongeveer groep 8 van de basisschool. Emma Watson woonde op een boerderij, en we hadden al een tijdje een relatie. En op die boerderij was ook een hooischuur waar we altijd speelden, en ja toen gebeurde het opeens, achter de hooibaal. Gekte!

 

52. Welk boek heeft veel indruk op je gemaakt?

De Hongerspelen, en dan eigenlijk de hele serie. Deze boeken hebben me laten zien dat het lezen van woorden ook voor leuke bedoelingen bedoeld kan zijn. Vroeger las ik best veel, maar dat is opgehouden totdat ik dit nieuwe genre ontdekte.

53. Hoe ziet je ideale trouwjurk eruit?

Uhm… iets minder jurk… iets meer pak…

54. Ben je bang in het donker?

Totaal niet! Het donker is juist fijn. Tenzij ik een gek geluid hoor en ik ben helemaal  alleen buiten.

55. Welke sieraden draag je dagelijks?

Tellen oortjes als sieraden?

56. Vinden kinderen jou leuk?

Nee. Kinderen haten me echt. Ik probeer aardig te zijn, en doe niks verkeerds enzo, alleen ze doen toch altijd gemeen. Maar er zijn natuurlijk wel een paar uitzonderingen.

Het was weer erg leuk om deze vragen in te vullen. Tot de volgende 1000 vragen!

 

 

 

2 gedachten over “1000 vragen aan jezelf #4

Geef een reactie

