Geen categorie

Funko poppen

Funko poppen zijn helemaal de rage op dit moment en iedereen lijkt ze te hebben. Sommige hebben zelfs muren vol, met opgestapelde doosjes waar deze kleine figuurtjes met wiebelhoofdjes dan inzitten. Ik moet toegeven dat ik zelf ook helemaal mee ben gegaan met het fenomeen, in me hoofd dan, want ik heb er nog maar één. Ik heb Captain America, die ik op Dutch Comic Con heb gekocht vorig jaar. Natuurlijk wil ik volgend jaar meer funko poppen kopen, en deze staan boven op mijn verlanglijstje.funko-pop-miss-peregrines-home-for-peculiar-children-vinyl-figures-260-jake-portman

 

 

 

 

 

 

 

Als eerste heb ik de Miss Peregrine funko’s staan. Het kan ook niet anders. Ook al wil ik ze niet allemaal hebben, want ik heb wat kleine probleempjes met de film. Maar deze twee funko’s zijn gewoon geweldig!

movies264twins

En hoe kan ik mijzelf een collecter noemen als ik geen eens de Harry Potter funko’s heb. Aangezien ze allemaal super goed zijn gelukt is het moeilijk om een keuze te maken, maar deze twee zijn toch wel de beste.

711k0-uoswl-_sl1200_10984_hp_bellatrix_pop_glam_hires_1024x1024

Natuurlijk kan Mister Holmes niet ontbreken op mijn lijst. 1 januari jongeNGS, HET WACHTEN IS OVER!! En hoe kan ik seizoen 4 beter vieren dan met een Sherlock funko pop.

6050_sherlock_sherlock_hires_1024x1024

Als laatste ga ik werken aan mijn Marvel collectie. Bij hun funko’s zit het zo: of ze zijn vet lelijk of ze zijn geweldig mooi. Ik ga denk ik als eerste proberen om de Avengers te assembelen.

urld07210bebef56dcd877381a0d1a17982

2017 wordt een jaar van gezelligheid, examenstress, en heel heel veel geld uitgeven!

Welke funko pop staat op dit moment het hoogst op je verlanglijstje?

 

6 gedachten over “Funko poppen

  1. Harry potter, en starwars the force awakens zou ik graag willen hebben. maar ik heb niet zo’n groot budget en heel weinig plek in mijn appartement.

    Like

Geef een reactie

