Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #3

Ik doe dit nu al drie weken en tot nu toe gelukkig nog niet echt totaal gênante vragen gehad. Misschien komt daar nog wel verandering in. Vergeet vooral niet om een kijkje op de blog van Lieke te nemen, die dit idee ter aarde heeft gebracht.

29. In hoeveel huizen heb je gewoond?

Al mijn hele leven in hetzelfde huis!

30. Wat is jouw guilty pleasure?

Meejammen en lipzingen op kerstliedjes? Dit doet toch iedereen? ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUUUUUUUU!!!

31. Welk boek heb je het laatst gelezen?

Dat was Spel van Angst van Michael Grant.

32. Waarom heb je het kapsel dat je nu hebt?

Omdat ik vond dat ik te lang haar had, dus ging ik naar de kapper.

33. Ben je verslaafd aan je telefoon?

Is iedereen dat niet?

34. Hoeveel geld staat er nu op je bankrekening?

Laten we zeggen dat na mijn aankoop bij AliExpress en een paar keer hema-onbijt, het tijd wordt dan mijn loon weer wordt gestort.

35. In welke winkel kom je graag?

In de boekenwinkel, videotheek, en de starbucks. Basic, maar goed.

36. Welk drankje bestel je in een café?

Latte Macchiato.

37. Weet jij wanneer het tijd is om te vertrekken?

In de zin van… feestjes? Want ik ga bijna nooit naar feestjes. Maar ik denk dat je moet vertrekken wanneer je er geen zin meer in heb, tenzij je met anderen ben, en je ook moet denken aan hun belangen.

38. Als je voor jezelf zou beginnen, als wat zou dat dan zijn?

Ik denk dat een eigen uitgeverij wel echt heel tof zou zijn. Hoeveel macht je dan wel niet hebt!!! Maar ook wel angst voor dat mensen het boek gaan haten dat je uitgeeft.

39. Wil jij altijd winnen?

Ik hoef niet altijd te winnen, maar ik kan niet tegen mijn verlies wanneer er vals gespeeld wordt. Dan wordt ik echt helemaal gek!

40. Ga je naar de kerk?

Ik ben wel een paar keer geweest, met een kleine groepje genaamd Club! Lekker origineel allemaal, want het is een club genaamd Club. Maar nu we een beetje opgroeien gaan we steeds minder naar de kerk, en gewoon afspreken met elkaar bij iemands huis.

41. Welk cijfer zou je je gezicht willen geven?

9(3/4)

42. Was je goed op school?

Ik zit nog steeds op school, in mijn examenjaar van HAVO. En ja, het is moeilijk en de stress komt echt uit elke porie van mijn lichaam schieten, en ik weet niet meer wat ik moet doen, en binnenkort moet ik al een studie kiezen en daarvoor aanmelden, maar ondertussen moet ik een PWS doen, haha super gezellig, en nog allemaal tentamens, en OH JA, niet vergeten het eindexamen!

Dit was het alweer voor deze week! Ik ga leren, en proberen niet te sterven.

 

Geef een reactie

