Geen categorie

1000 vragen aan jezelf #2

Vorige week deed ik voor het eerst de 1000 vragen aan jezelf. Ik ben op het idee gekomen om dit te doen, omdat iedereen het deed. Maar natuurlijk gaan de special credits naar Lieke van Make it Personal.

15. Wanneer ben je voor het laatst in een pretpark geweest?

Dat was op 1 november! Dat was tevens ook mijn  laatste werkdag, want ik werkte in Walibi Holland.

16. Hoe oud hoop je te worden?

Onsterfelijk en gezond, zodat ik tijd heb om alle boeken op de aarde te lezen.

17. Aan welke vakantie denk je met weemoed terug?

Aan mijn allerlaatste ‘vakantie’ naar China. En dan vakantie tussen haakjes omdat het met school was… maar alsnog FREAKING CHINA!!!

IMG_2673.JPG

18. Hoe voelt liefdesverdriet voor jou?

Kut. Maar daarin tegen, ik heb toch geen hart.

19. Had je liever anders willen heten?

Er worden wel altijd grapjes gemaakt met Frankenstein, of nog erger Knarf. Draai mijn naam maar eens achterstevoren. Ik kan de grapjes op zich wel waarderen en zou niet echt willen ruilen van naam. Hoewel… Darrow uit Rood is ook wel een vette naam. Of Sevro…

20. Waarin heb je aan jezelf getwijfeld?

Ik twijfel of ik deze vraag wil beantwoorden want anders wordt het echt een zeikbericht. Maar kort gezegd: iedereen heeft altijd een mening over me gehad, en dat zeiden ze dan echt elke dag iets van twintig keer. En soms gebeurt het nog steeds, en daardoor ben ik af en toe gaan geloven wat ze zeiden. Als dat logisch klinkt?

21. Maakt het veel uit wat anderen van je zeggen?

Vroeger wel, en soms af en toe nog een beetje, maar gelukkig heb ik de laatste tijd veel meer zelfvertrouwen opgebouwd.

22. Wat is je favoriete dagdeel?

Nacht!

23. Kun je goed koken?

Ik beschouw me zelf als medium-rare.

24. Op welk seizoen lijk je het meest?

Lente: bijna altijd vrolijk maar af en toe kans op een regenbui.

25. Wanneer heb je voor laatst een dag helemaal niets gedaan?

Ik denk vorige week donderdag. Alleen maar series kijken is echt genieten.

26. Was je een gelukkig kind?

Meestal wel.

27. Koop je vaak bloemen?

Nope.

28. Wat is je droom?

Mijn ultieme droom is om natuurlijk een schrijver te worden, met meerdere boeken gepubliceerd. En dat mijn boek dan vertaalt wordt naar Amerika, Engeland en allemaal andere landen. Dat de filmrechten worden opgepakt door een studio die goede adaptations maakt, zodat al mijn miljoenen fans niet boos worden op de film. Oh, en van mijn andere boekenserie wordt een TV-show gemaakt met Jennifer Lawrence, Care Delevingne en Emma Watson erin…

…en toen werd ik wakker.

Maar ik meen het wel over het schrijver worden.

Dit waren dan alweer de volgende set met vragen. Er zaten een paar persoonlijke in, maar zo leren jullie ook die kant van mij kennen. De volgende 14 vragen staan volgende week weer beschikbaar.

Geef een reactie

