Geen categorie

WINACTIE!!! – Spullen uit de Verdermeerbox

Ik was een van de lucky mensen die de Verdermeerbox heeft kunnen bestellen. (Als je mijn unboxing nog niet heb gezien kan dat hier). Natuurlijk was ik enthousiast over de spullen die in de box zaten, maar er zaten ook een paar dingen die mij niet interesseerde. Dus heb ik besloten om een giveaway te houden. Je kan dingen winnen die in de box zaten en ook een paar dingen die niet in de box zaten. Geïnteresseerd? Wat moet je nou doen om kans te maken:

  1. Volg mij op mijn Facebookpagina en mijn Twitter!
  2. Laat een reactie hieronder achter met dat je het beide heb gedaan!

Ik maak de winnaar bekend over twee weken op zondag 18 september om 20:00 op mijn Twitter.

WAT KAN JE NOU EIGENLIJK WINNEN?

Als allereerste kan je de armbandjes uit de Verdermeerbox winnen. De armbandjes zijn leuke en passen heel goed bij het verhaal, maar om eerlijk te zijn, ik ga echt geen armbandjes dragen. Daarnaast kan je de vouwblaadjes met het Verdermeervoorbeeld winnen.

IMG_2247IMG_2241

Ook kan je twee boekenleggers van beide boeken van Corinne Duyvis winnen en een fanart tekening van Simon VS. de verwachtingen van de rest van de wereld (die Becky mij persoonlijk heeft gegeven dus ze heeft hem aangeraakt!!!)

IMG_2351IMG_2356

Als allerlaatste kun je een klein boekje winnen. Het is een uitgaven uit de Penguin Classics reeks. Dit is nummer 57 “How much land does a man need?” van Leo Tolstoy.

IMG_2345

Dit is dan de winactie!!! Lijkt je dit nou allemaal leuk om te winnen dan moet je zeker meedoen. Je kan hier geen extra kans door krijgen, maar ik zou het echt heel erg waarderen als je de winactie even deelt op socialmedia of gewoon van persoon op persoon.

5 gedachten over “WINACTIE!!! – Spullen uit de Verdermeerbox

  1. Leuk dat je een van de gelukkige was die de Verdermeerbox mochten ontvangen! En dankjewel voor deze leuke winactie, graag doe ik mee, volg je op FB onder mijn eigen naam en op twitter en Instagram onder (@)TurtleBookwurm

    Like

  2. Jaa! Ik was helaas te laat met de verdermeer box bestellen, dus ik baalde als een stekker toen ik zag wat voor moois erin zat. Super leuk dat je dit met ons wilt delen! Ik heb je gevolgd op fb en twitter, beide gewoon onder Rika Reihs (twitter @JustOnMyOwnn)

    Like

Geef een reactie

