Geen categorie

#Verdermeer box – UNBOXING

Dit is eigenlijk best een stom verhaal. Mijn moeder appte me dat de box binnen was en natuurlijk was is super blij, en deed wat happydansjes in mijn brein. Maar dus de stomme kant aan dit verhaal is dat ik ziek werd. Het was me laatste les op mijn eerste schooldag en om een lang verhaal kort te maken, moest ik naar de wc rennen om dingen naar buiten te gooien. Eenmaal thuis voelde ik me nog steeds niet lekker maar uiteindelijk aan het eind van de middag ben ik toch maar begonnen met openmaken.

IMG_2226

Note: Ik begon met de box aan de zijkant te openen want dit was mijn allereerste box ooit, dus ik weet niet hoe alles werkte + ik sloop altijd alles. Het eerste wat ik zag was de brief met een zilvergrijs Blossom Books zegel. Ik ben best benieuwd naar de kleur van de zegel. Want zover heb ik alleen nog maar mensen gezien met een rood zegel. In de brief stonden een paar mededelingen en er zat ook een vouw blaadje in. Dit gaat samen met het vierkante vouwpapier dan in de box zat.

IMG_2241

Ook zat er een liniaal in en wat stickers. De liniaal is best handig want ik heb alleen maar een geodriehoek. Er staat wel een hele interessante en mysterieuze tekst op de liniaal. Door de tekst op de liniaal sta ik nog meer te popelen om het boek te lezen.

IMG_2245IMG_2235

Nu kwam ik iets tegen wat ik denk ik het allerleukste vind van alle dingen die in de box zaten. Zoals jullie misschien wel weten ben ik ook bezig met schrijven, en om dan een kroontjespen met Indische inkt te vinden in de box. Wow! Ook vond ik hierna een kaartje met een mooie tekst erop.

IMG_2240IMG_2242

We zijn alweer aangekomen bij de laatste twee items in de box. Als eerste een super mooie boekenlegger die ik zeker ga gebruiken. Daarnaast zaten er ook nog een paar armbandjes in. Ik weet bijna wel zeker dat ik de armbandjes niet om ga doen, maar het wel een goede toevoeging aan het verhaal.

 

IMG_2244IMG_2247

En dan natuurlijk als allerlaatste komt het boek. Dit is misschien wel het mooiste en kleurrijkste boek dat Blossom Books ooit heeft uitgegeven. En en en… het heeft een gouden leeslintje! Oh, het boek gesigneerd!!!

IMG_2238

Alles bij elkaar is dit een zeer geslaagde box. Er zaten voor mijn gevoel zoveel items in, die stuk voor stuk prachtig waren. Ik weet wat ik ga doen. Ik ga lekker Verdermeer lezen!

Hebben jullie de box weten te bemachtigen?

2 gedachten over “#Verdermeer box – UNBOXING

  1. Wow het boek is zelfs gesigneerd! Wat een geluk heb je zeg. De box is echt prachtig geweest zo te zien. Ik heb Verdermeer vandaag gewoon gekocht, en kan bijna niet stoppen met het bewonderen ervan.

    Like

Geef een reactie

