Geen categorie

Total Drama Island [recensie]

Deze serie werd mij aangeraden door mijn vrienden omdat ik blijkbaar geen jeugd heb gehad. Iedereen heeft dit al gezien blijkbaar, behalve ik. Ik weet niet waarom ik het nooit heb gekeken vroeger. Ik weet het gewoon niet! Gelukkig heb ik deze nu wel gevonden want, wow, wat is het verslavend goed.

Total Drama Island staat voor mij gelijk aan Expeditie Robinson. Het begint met tweeëntwintig kinderen die mee gaan doen aan een reality-show dat zich afspeelt op een eiland. Ze worden opgesplitst in twee kampen, de blèrende bosratten en de bijtende baarzen. Elke aflevering moeten ze een proef doen. De verliezende groep moet dan naar een soort van eilandraad waar marshmallows worden uitgedeeld. Krijg je geen marshmallow, dan lig je uit het spel, en vertrek je naar de pier der schaamte, waar je wordt afgevoerd met de loserboot.

TDCast1

De karakters:
De karakters zijn het allerleukste aan deze serie. Elk personage is zo over de top gemaakt en heeft maar een paar dingen waarvoor die staat. Je hebt bijvoorbeeld: de domme blonde, de vrouwenhater, de onhandige atleet, de emo, de bitch en ga zo maar door. In het begin dacht ik, o, het is maar gewoon een tekenserie, ik raak vast niet gehecht aan de karakters. Maar elke eilandraad werd spannender en spannender omdat je gewoon niet wilt dat je favoriete karakter eruit gaat. Je gaat van mensen houden en je gaat zeker mensen haten. Mijn favoriete karakter is denk ik Leshawna. Ik houd gewoon van haar sassy opmerkingen, haar gemene streken en haar bijna altijd goede humeur.

Het einde vond ik jammer omdat ik wilde dat er iemand anders won. Alsnog ben ik wel oké met de winnaar/winnares. Het eerste seizoen was echt heel leuk om te kijken. Ik ben er doorheen gevlogen. Jammer dat ik dit niet eerder heb gekeken.

Wat is jullie favoriete tekenserie?

Een gedachte over “Total Drama Island [recensie]