Geen categorie

American Horror Story: ?6

Wat wordt het thema van het zesde seizoen van American Horror Story? Dat is de vraag die iedereen zich de afgelopen week zich heeft afgevraagd. De makers van de show zijn dit jaar zo vaag over het thema. Het nieuwe seizoen komt al op 14 september! Dat is dus nog maar ietsjes minder dan drie weken wachten, en nog steeds weten we niks. Nou, niks is een groot woord want er zijn teasers. En ook best veel. Alleen de makers van de show hebben aangegeven dat maar ééntje de echte is. Ook weten we ongeveer welke acteurs terugkomen voor dit seizoen. Denk aan: Sarah Paulson, Denis O’Hare, Angela Bassett, Wes Bently, Kathy Bates, Finn Wittrock en natuurlijk Lady Gaga. In deze post ga ik de beste theorieën bespreken en natuurlijk mijn eigen theorie:

American Horror Story: Antichrist

In seizoen hebben we te maken met een anti-christus baby die maar al te graag mensen vermoordt. De makers van de show hebben ook gezegd dat dit seizoen alles met elkaar verbindt en dat het een duisterder seizoen wordt. Wat is duisterder dan een duivelbaby? En het is ook nog eens seizoen 6. Raad eens wat het favoriete getal van de duivel is. Kijk deze foto:

screen-shot-2016-06-28-at-3.37.38-pm

Dat is een RODE 6. Het zou zo maar kunnen. Geloof ik deze theorie? Ik weet het niet. Ik zou het wel heel vet vinden om te zien want de verhaallijn met de baby eindigde een beetje open. Het filmpje wat bij deze theorie zou kunnen horen is deze:

American Horror Story: Colonial-era Roanoke

Voor mensen die niet weten van Colonial-era Roanoke is. In 1587 vestigde Engelse kolonisten zich op het eiland Roanoke. Alles leek goed te gaan. Drie jaar later, in 1590, kwam er mensen naar het eiland om verse spullen te leveren. Toen ze op Roanoke aankwamen was het uitgestorven. Het enige wat er was te vinden was een eng bericht dat in een boomm was gekerfd: ‘Croatoan.’ Verderop in een boom was er een zelfde soort iets gekerfd maar dan meer een echo. Het enige wat er stond was ‘cho’. Ja, creepy. Waarom veel mensen denken dat het seizoen hierover gaat is omdat het al eerder genoemd is in seizoen 1. Ook hebben ze dit jaar gefilmd op een 16e eeuw achtige boerderij, de kleding die ze droegen zagen er Pelgrim-achtig uit en het gekste deel, er was een boom met het woord Croatoan erin.

Croatoan

Ik heb geen idee welke trailer hierbij zou kunnen horen omdat ik niet zoveel weet over dit hele Colonial-ere Roanoke. Ik kan daarom ook niet zeggen of ik het een leuk seizoen ga vinden, maar waarschijnlijk wel want het is AHS.

American Horror Story: Cemetry

Dit is wat ik zelf denk. Als je kijkt naar wat ze allemaal hebben gedaan kwa monsters zijn er nog een paar die ze missen. Skeletten en zombies. Ook heeft iemand van de cast gezegd dat dit seizoen ‘claustrofobisch’ wordt. Als je het thema kan terugvinden in vorige seizoen dan is dit het. Er zijn de afgelopen 5 seizoen genoeg mensen (levend) begraven. Veel doodskisten, veel begraafplaatsen. Ik geloof echt dat dit het wordt. Zo niet, ben ik teleurgesteld in mijn spionagewerk.

En er is ook nog een trailer met botten. In de trailer zie je vieze beesten die onder de grond leven, je ziet botten en je ziet ook gewoon echte grond.

Wat wordt volgens jou het thema van seizoen 6 van AHS?

 

Geef een reactie

