top 5 wednesday

Top 5 wednesday

De topic van deze week is voor mij erg interessant aangezien ik heel snel haat op karakters. Mijn blog gaat over boeken, films en series dus daarom kunnen sommige antwoorden ook van de film en serie wereld komen. Als jij deze karakters leuk vind betekent het niet dat dat verkeerd is. Dit is mijn mening en je hoeft het niet met mee eens te zijn. De karakters die ik voor deze topic ga kiezen mogen GEEN villians zijn! De top 5 wednesday topic van deze week is:

Most Unlikable Characters

Chaol Westfall – Throne of Glass

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, ik ben #TeamDorian! Ik heb alleen nog maar Throne of Glass en Crown of Midnight gelezen dus dit is mijn beslissing tot nu toe. Ik weet niet waarom, maar als je uit zijn perspectief leest wordt ik gewoon boos. Ik kan hem niet uitstaan! Hij doet eerst heel stoer en dan is hij weer een huilerige baby.

Eugene Porter – The Walking Dead

Eugene Porter

Hij is gewoon een sukkel. Klaar! Het klinkt misschien hard maar ik mag hem gewoon echt niet. Elke keer als hij praat dan rol ik wel met mijn ogen. Hij heeft een paar goede momenten gehad, maar in het algemeen is hij gewoon stom!

Oom Narol – Rood

Kijk, ik snap dat sommige dingen die hij heeft meegemaakt in zijn leven stom zijn. Maar om dan zo te doen tegen je familie. Hij is gemeen, egoïstisch en gewoon irritant!

Bella Swan

Bella Swan

Ik praat nu over boek Bella dus mijn mening heeft niks te maken met de actrice die haar speelde. Ik vond dat ze onnodig vaak viel, waardoor ze heel dom overkwam. Ook het hele “ik moet gered worden door een jongen die alles beter kan” aspect aan haar vind ik gewoon irritant. Je kan zelf ook wel wat doen in plaats van de hele dag te liggen in het gras!

Wendy Torrance – The Shining

Wendy Torrance

Dit keer praat ik juist wel over de film. Ik vond dit letterlijk de slechtste film aller tijden. Van de manier waarop ze rende tot aan de manier waarop ze een mes of een knuppel vasthield. Ik raakte gewoon geïrriteerd door haar.

Dit was de top 5 wednesday van deze week. Ben je het eens met mijn top 5 of mis ik echt de stomste persoon aller tijden. Laat het mij weten in de comments!

Geef een reactie

