Geen categorie

So many trailers!!!

Afgelopen weekend was Comic Con bezig in San Diego. Dit is een converentie waar duizenden nerds heen zijn gegaan om de nieuwste dingen te ontdekken in de fandomwereld. Ook is dit een uitgelichte kans voor film makers om trailers of teasers van hun “upcoming” film of serie te laten zien. Aangezien er zo veel trailers zijn uitgekomen, had ik het idee om er een blogpost over te maken. Er zitten ook trailers tussen die niet tijdens Comic Con zijn uitgekomen en ook zijn dit niet alle trailers die zijn uitgekomen tijdens CC, alleen de trailers waar ik heb meeste naar uitkijk!

Fantasic Beasts and Where to Find Them

Ik zou denk ik liegen als ik zeg dat niemand hier exctited voor is. Iedereen wil deze film zien en iedereen wil het nu! Is tijdreizen al uitgevonden? Eindelijk krijgen we in deze trailer die “beasts” te zien waar ze het in de titel over hebben. Deze film wordt hoe dan ook geweldig en mijn geld hebben ze in ieder geval alvast!

Doctor Strange

Wow, wow en nog eens wow!! Marvel films stellen mij nooit teleur en deze hoogstwaarschijnlijk ook niet. De visuele effecten zijn zo mooi om naar te kijken. En dan die gekke vuurvonk portals waarmee ze teleporteren. GEWELDIG!

Justice League

Ik moet Batman vs Superman nog zien alleen ik kijk al wel heel erg uit naar deze film. Helaas ben ik gespoiled over iets wat er op het einde van Batman vs Superman gebeurd ): Het gaat daarom ook nog wel een tijdje duren voordat ik de film eindelijk oppak maar ik ga dat sowieso doen voordat Justice League uitkomt. De trailer zag er gewoon goed uit alleen sommige dialogen waren een beetje raar…

Sherlock: Series 4

EINDELIJK!!!!!! We hebben na zo lang weer beeld van Sherlock! Dit seizoen wordt Legen (wait for it) DARY! De trailer ziet er zo spannend uit. Helaas moeten we wachten tot 2017, maar Sherlock is altijd het wachten waard.

Game of Thrones Season 7

Na het einde van seizoen 6 had ik 9 maanden niks verwacht. Maar toch weet Game of Thrones het weer zo te brengen dat ik nog erger seizoen 7 wil! De trailer is mooi en wow, wat veel werk zit erin om eventjes één scène te filmen. Respect!

Teen Wolf Season 6

Ik kan niet geloven dat dit het aller laatste seizoen wordt. Alles komt tot een einde en ik ben er niet klaar voor. De Wild Hunt klinkt als de ergste villians die we tot nu toe hebben gezien en het hele “vergeten” gebeuren aan dit seizoen maakt het nog enger. Gelukkig is Dylan O’Brien weer een beetje beter zodat hij Stiles kon spelen want eerst waren daar twijfels over. Stiles is een van me favoriete karakters dus als hij het laatste seizoen niet mee kon doen zou ik dat erg jammer hebben gevonden.

The Walking Dead Season 7

AAAAAH!!!! Ik kan er niet tegen dat we niet weten wie Negan heeft vermoord. Mijn theorie gaat uit naar Rick maar mensen om me heen lachen me uit en haten me omdat ik dat denk. Alles aan deze trailer is bad-ass. De zombies zijn nog beter dan vorig seizoen, de ranzigheid is on-point en dan de tijger, de tijger!

Er zijn nog veel meer trailers uitgekomen maar als ik ze allemaal langs ga dan wordt dit een oneindige blogpost. Naar welke trailer kijk jij het meest uit? Laat het me weten in de comments.

 

Geef een reactie

