top 5 wednesday

Top 5 wednesday

De top 5 wednesday topic van deze week is:

Most Recent Additions to Your Wishlist

Wink Poppy Midnight van April Genevieve Tucholke

23203106

BlossomBooks heeft een paar weken geleden een aankondiging gedaan via hun youtubekanaal dat ze dit boek gaan uitgeven en wow! Ik wil dit boek alleen al hebben vanwege de cover.

De Lunar Chronicals van Marissa Meyer

lunar-chronicles-by-marissa-meyer

BlossomBooks heeft ook een aankondiging gedaan dat ze alle boeken van Marissa Meyer gaan uitgeven!!! Toen ik dit hoorde werd ik zo blij omdat ik de boeken al heel lang wilde gaan lezen maar omdat er maar twee vertaald waren deed ik het toch niet. En nog beter… bij Blossom krijgen ze hardcover!

Empire of Storms van Sarah J Maas

28260587

Ook al loop ik nog een beetje achter op de serie kan ik niet wachten totdat dit boek uitkomt. Al hoe wel, ik ben wel een beetje bang omdat het boek 700 bladzijdes gaat krijgen. Deze boeken lees ik in het Engels omdat ze de boeken op dit moment niet meer verder gaan vertalen dan boek 3.

Eenzaam en Extreem Ver Weg van Kate Ling

9789048828821_160@2x

Ik wil dit boek zo graag lezen, alleen eigenlijk al om de cover. Ik hoor helaas wel gemixte reacties erover.

Gouden Zoon en Morgenster van Pierce Brown

397005

Ik moet deel 2 en deel 3 nu lezen. NU!!!
Dit was alweer mijn tweede Top 5 Wednesday. Laat me weten in de reacties of je het een leuk onderdeel vind van mijn blog of dat je juist iets anders wilt zien.

Een gedachte over “Top 5 wednesday

Geef een reactie

