Geen categorie

WINACTIE!!!

Zoals sommige van jullie al weten ben ik zondag naar het Young Adult Summer Event geweest en daar heb ik een penguin totebag gewonnen. Eerst was ik natuurlijk heel blij dat ik iets had gewonnen (want gratis spullen), maar later zat ik te denken: totebags zijn niet echt heel erg jongensachtig en ze staan mij ZEKER niet. Daarom geef ik de totebag weg!
Het enige wat je hiervoor moet doen is mijn facebook pagina (Frank Keijzer Blog) een Vind ik leuk geven!IMG_0590
IMG_0653

De winactie duurt tot volgende week vrijdag (22/07/2016) en sluit om 23:59. De winnaar word de volgende dag bekend gemaakt op mijn facebook pagina.

Ik zou het heel tof vinden als je deze winactie zou delen via social media!

Geef een reactie

