tags

Elements Book Tag

Het leek me leuk om een tag te doen dus ging ik op onderzoek uit op internet en vond uiteindelijk deze tag. De bedoeling van deze tag is dat je een aantal boeken uitzoekt die te maken hebben met de vier elementen: water, aarde, vuur en lucht!

1. Find a book with water on it.

IMG_0315

Voor de eerste vraag heb ik Zout van de Zee gekozen omdat deze cover een en al water is. Plus, het is een super mooie cover! Eigenlijk zijn de meeste van mijn antwoorden gewoon een kans om mooie covers te laten zien.

2. Find a book with blue on it.

IMG_0316

Voor deze vraag heb ik een ietsjes onbekender boek gekozen. Ik heb dit boek zelf ook nog niet gelezen maar het lijkt me wel echt heel vet! Misschien moet ik binnenkort maar gaan beginnen…

3. Find a book with fire on it.

IMG_0318

Ja, wat kan je hier over zeggen. Vlammen of vuur. Het blijft het zelfde.

4. Find a book with red on it.

IMG_0319

Dit is het vijfde deel in de Gone-serie en als je deze serie nog niet hebt gelezen, moet je dat echt doen!! Het is een spannende boekenreeks die op sommige punten een beetje ranzig is.

5. Find a book with something related to earth on it.

IMG_0321

Volgens mij speel ik een beetje vals, want zand en steen is niet echt aarde. Ik kon geen ander boek vinden dus dit is “related to earth”, right?

6. Find a book with green on it.

IMG_0323

Dit is het derde en laatste deel van een serie waarvan ik ook denk dat niet zoveel mensen het gelezen hebben. Iedereen kent natuurlijk wel de Maze Runner van James Dashner maar als je tijd over heb moet je echt zijn andere serie gaan lezen.

7. Find a book with air on it.

IMG_0324

Het is een beetje een vage lucht, maar het blijft een lucht dus het telt!

8. Find a book with white on it.

IMG_0326

Dit is een van de twee witte boeken die in mijn kast staan. Eentje daarvan heb ik niet gelezen dus de keuze was snel gemaakt!

9. Find a book with the colors blue, green, red and white on it.

IMG_0328.JPG

Het duurde even voordat ik een goed boek had gevonden en volgens mij is deze ook niet helemaal goed want er valt over te twijfelen of dat wel echt de kleur groen is. Het is voor mij heel, heel donker groen!

Dit was het alweer! Ik vond deze tag, en sowieso tags in het algemeen, heel leuk om te doen omdat je (bijvoorbeeld voor deze) je hele boekenkast af moet zoeken voor het goede boek. Lijkt het je leuk om deze tag te doen, dan moet je dat zeker doen!

3 gedachten over “Elements Book Tag

  1. Gone en The 5th Wave zijn echt favorieten van mij ❤ En ook de Legend serie en The Mortality trilogie van James Dashner heb ik gelezen. Goede boekensmaak heb je 😉

    Like

Geef een reactie

